مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-28بين الملل

عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان یمن دستگیر و کشته شدند


سخنگوی وزارت کشور یمن اعلام کرد که در جریان تعقیب نیروهای امنیتی و گریز عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان این کشور یکی از آنها دستگیر و دیگری کشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرتیپ «عبدالخالق العجری» عصر چهارشنبه در گفت و گو با شبکه المسیره یمن اظهار داشت که وزارت کشور با همکاری سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی موفق شد به عاملان ترور «حسن زید» وزیر ورزش و جوانان یمن دست یابد.

وی توضیح داد که عاملان این جنایت قصد فرار و خروج از استان «ذمار» ( در فاصله 99 کیلومتری شهر صنعا پایتخت یمن) را داشتند اما موفق به این کار نشدند.

سخنگوی وزارت کشور یمن با بیان اینکه عاملان ترور حسن زید در جریان تعقیب و گریز به سوی نیروهای امنیتی شلیک کردند، افزود: در جریان این درگیری، یکی از آن‌ها پس از زخمی شدن دستگیر و دیگری کشته شد.

دو فرد مسلح دیروز (سه شنبه) سوار بر موتورسیکلت در منطقه «حده» واقع در جنوب صنعا پایتخت خودرو حسن زید وزیر ورزش و جوانان دولت نجات ملی یمن را به رگبار بستند که در نتیجه آن وی به همراه دخترش به شدت زخمی شدند و به دنبال آن وی در بیمارستان نزدیک محل حادثه درگذشت.

جنبش انصارالله ائتلاف سعودی را به دست داشتن در این ترور متهم کرد زیرا بر اساس فهرست ارائه شده از سوی ائتلاف سعودی در نوامبر 2017که در بردارنده نام 40 تن از ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان یمن دستگیر و کشته شدند

عاملان ترور وزیر ورزش و جوانان یمن دستگیر و کشته شدند