مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-28بين الملل

اهانت به پیامبر اسلام (ص) را نمی توان آزادی بیان تلقی کرد


رهبر جریان «حکمت ملی» عراق ضمن محکومیت اهانت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، اعلام کرد: اهانت به پیامبر اسلام را نمی توان آزادی بیان تلقی کرد.

- رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکومیت اهانت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، اعلام کرد: اهانت به پیامبر اسلام را نمی توان آزادی بیان تلقی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق شدیداً انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز درباره پیامبر اسلام را محکوم کرد و اظهار داشت: به هیچ وجه نمی توان اهانت به شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام را بیان دیدگاه یا آزادی بیان قلمداد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اهانت به مهم ترین شخصیت ارزشی در جهان اسلام منجر به جریحه دار شدن احساسات نزدیک به 2 میلیارد مسلمان در سراسر جهان شد.

رهبر جریان حکمت ملی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش از موعد همانطور که مرجعیت عالی عراق بیان کردند هدف نیست بلکه وسیله ای برای تحقق اصلاحات است.

حکیم در خصوص امنیت انتخابات عراق هم تاکید کرد که باید راه را بر اموال سیاسی که در این راه خرج می شود و همچنین تخریب شخصیت، اهانت، افترا و خیانت بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر اسلام (ص) را نمی توان آزادی بیان تلقی کرد

اهانت به پیامبر اسلام (ص) را نمی توان آزادی بیان تلقی کرد