مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-28پزشكي

کاهش بار بیماری در خراسان جنوبی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان خراسان جنوبی دارای یک افزایش روند رو به صعود موارد بستری، بیماران بدحال و فوتی ها است که اگر پروتکل های بهداشتی از جانب مردم رعایت نشود، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان خراسان جنوبی دارای یک افزایش روند رو به صعود موارد بستری، بیماران بدحال و فوتی ها است که اگر پروتکل های بهداشتی از جانب مردم رعایت نشود، شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود.

قاسم جان بابایی، امروز چهارشنبه 7 آبان در جلسه ستاد دانشگاهی کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل برداشت محصول زرشک و زعفران در خراسان جنوبی، باید ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، از سلامتی کارگران اطمینان حاصل شود تا دارای کوچکترین علامتی نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: همچنین اگر در مراکز تجمعی کارگر یا در ادارات کارمندی علامت دار است، سریع معرفی شود و در صورت مثبت بودن تست، بلافاصله جدا شود.

جان بابایی یادآور شد: خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، هماهنگی ها و زیرساخت های بسیار خوبی فراهم شده و در بیمارستان ها جای هیچ نگرانی هم از نظر تامین اکسیژن و هم از نظر تخت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار بیماری در خراسان جنوبی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است

کاهش بار بیماری در خراسان جنوبی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است