مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:402020-10-28اقتصادي

جهانگیری: شرق هرمزگان در آستانه یک تحول بزرگ توسعه ای قرار دارد


معاون اوّل رییس جمهور در دیدار مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: یکی از برنامه های وزارت نفت انتقال بخشی از صادرات نفت خام به منطقه جاسک است که می تواند شرق هرمزگان را به کانون توسعه تبدیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزای فارس، جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان هرمزگان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه 7 آبان) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه از استان هرمزگان به عنوان استانی راهبردی با کارکرد ملی یاد کرد و گفت: استان هرمزگان یکی از مراکز اصلی توسعه کشور است که تأثیرات آن در سطح ملی قابل مشاهده است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به وجود واحدهای صنعتی و زیربنایی بزرگ در بندرعباس خاطرنشان کرد: خوشبختانه واحدهای صنعتی خوبی در بندر عباس ایجاد شده و آن را به یکی از نقاط مهم توسعه کشور تبدیل کرده است.

البته باید دغدغه های زیست محیطی را در ایجاد واحدهای صنعتی از ابتدا مدنظر قرار دهیم تا مردم از مزایای توسعه بهره مند شده و صنعتی شدن استان با آثار مخرب همراه نباشد.

جهانگیری همچنین با اشاره به ظرفیت های گسترده استان هرمزگان نظیر وجود دریا و بنادر در این استان خاطرنشان کرد: اقتصاد دریامحور و فعال شدن رشته های مختلف مرتبط با دریا نظیر شیلات، صیادی، ساخت و تعمیرات کشتی و فعالیت های بندری می تواند زندگی و معیشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: شرق هرمزگان در آستانه یک تحول بزرگ توسعه ای قرار دارد

جهانگیری: شرق هرمزگان در آستانه یک تحول بزرگ توسعه ای قرار دارد