مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-28ورزشي

استاندار خراسان شمالی با استاندار «آخال ترکمنستان» ویدیویی دیدار می کند


استاندار خراسان شمالی از برنامه ریزی برای ارتباط با استان های دیگر کشورهای منطقه خبر داد و گفت: نخستین ارتباط به صورت ویدیویی با استاندار «آخال» ترکمنستان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری ارتباطات خارجی خراسان شمالی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط استانی با سایر کشورهای منطقه تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در سطح استان به استان با سایر کشورهای منطقه ارتباط بگیریم و مراودات تجاری، اقتصادی و فرهنگی با کشورهای مختلف را در سطح استان خراسان شمالی و یکی از استان های کشور مقصد ایجاد و پیگیری کنیم.

وی استان آخال ترکمنستان را نخستین هدف مذاکراتی و ارتباطی خراسان شمالی اعلام کرد و گفت: این استان به دلیل همجواری با خراسان شمالی ایران و قرار داشتن پایتخت ترکمنستان در این استان، ازجمله مناطق راهبردی در کشور مقابل محسوب می شود که می تواند ارتباطات تجاری و اقتصادی مناسبی را با آن ایجاد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر سال گذشته خود به کشور ترکمنستان تصریح کرد: پیگیری امور ورزشی و فرهنگی، در ابتدای کار و ایجاد منافع اقتصادی برنامه اصلی ارتباط با آخال ترکمنستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی با استاندار «آخال ترکمنستان» ویدیویی دیدار می کند

استاندار خراسان شمالی با استاندار «آخال ترکمنستان» ویدیویی دیدار می کند