مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-28بين الملل

اکرم الکعبی: جامعه عراق علیه هرگونه سازش با صهیونیست هاست


دبیرکل جنبش النجباء عراق در یک کنفرانس خبری، گفت که مقاومت هنوز با تمام توان وارد عرصه اخراج آمریکایی ها از عراق نشده و فعلا منتظر است تا بدقولی آمریکا برای سیاسیون محرز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش النجباء عراق، امروز (چهارشنبه) در جریان یک کنفرانس خبری در خصوص مسائل داخلی عراق و منطقه ای به اظهار نظر و گفت و گو با خبرنگاران پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود به مسأله توهین یک نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) و حمایت امانوئل ماکرون، رییس جمهور این کشور از اینگونه توهین ها پرداخت و گفت که این اهانت های متکرر نشان از فرهنگ آن ها در قبال مسلمانان است و اصرار ماکرون بر این توهین ها به خصوص پس از سفری که به منطقه داشت و در پی بازگردانی دوره استعمارگری بود، نشان از نیات پلید وی دارد.

اعتراضات سال گذشته با تحریک آمریکا بود اکرم الکعبی در ادامه به تحولات داخلی عراق و اعتراضات در این کشور پرداخت و گفت که در اواخر سال گذشته تظاهراتی در عراق رخ داد که آمریکا و اذناب داخلی اش صحنه گردان آن بودند و رهبران مقاومت و هدف قرار گرفتند و به مقرهای الحشدالشعبی و اماکن پلیس و فرودگاه کربلا حمله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکرم الکعبی: جامعه عراق علیه هرگونه سازش با صهیونیست هاست

اکرم الکعبی: جامعه عراق علیه هرگونه سازش با صهیونیست هاست