مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-28بين الملل

هشدار درباره خشونت های مسلحانه در 5 ایالت آمریکا بعد از انتخابات


در مطالعه ای که به تازگی منتشر شده، درباره خطر خشونت مسلحانه در چندین ایالت آمریکا به ویژه 5 ایالت از سوی گروه های شبه نظامی در روزهای منتهی به انتخابات و پس از آن هشدار داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در مطالعه ای که هفته گذشته منتشر شد، درباره احتمال بالای خشونت مسلحانه مرتبط با انتخابات از سوی گروه های شبه نظامی در پنج ایالت آمریکا هشدار داده شده است.

گزارش مشترک پروژه داده های وقایع و موقعیت درگیری های مسلحانه (ACLED) و MilitiaWatch، ایالت های پنسیلوانیا، جورجیا، میشیگان، ویسکانسین و اورگن را جزو ایالت هایی تعیین کرد که احتمال افزایش فعالیت شبه نظامیان در روزهای منتهی به روز انتخابات آمریکا در سوم نوامبر (13 آبان) و در روزهای بعد از روز انتخابات در آن ها وجود دارد.

به نوشته وبگاه خبری هیل ، در این گزارش، کارولینای شمالی، تگزاس، ویرجینیا، کالیفرنیا و نیو مکزیکو هم جزو ایالت هایی هستند در معرض خطر سطح متوسط فعالیت شبه نظامیان قرار دارند.

این گزارش هشدار داد گروه های شبه نظامی و سایر بایگران غیر دولتی تهدیدی جدی برای امنیت رای دهندگان آمریکایی ایجاد می کنند.

در طول تابستان و در ایام منتهی به روز انتخابات عمومی، این گروه ها در ارتباط با اقداماتی از مداخله در اعتراضات تا سازماندهی توطئه های آدم ربایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره خشونت های مسلحانه در 5 ایالت آمریکا بعد از انتخابات

هشدار درباره خشونت های مسلحانه در 5 ایالت آمریکا بعد از انتخابات