مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-28بين الملل

فرانسه برای تعطیلی موقت یک مسجد مجوز قضایی گرفت


دادگاهی در فرانسه با تایید تصمیم وزارت کشور برای تعصیلی یک مسجد در نزدیکی پاریس به دلیل ترویج دیدگاه های افراطی اعلام کرد که این اقدام منع قانونی ندارد.

- دادگاهی در فرانسه با تایید تصمیم وزارت کشور برای تعصیلی یک مسجد در نزدیکی پاریس به دلیل ترویج دیدگاه های افراطی اعلام کرد که این اقدام منع قانونی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دولت فرانسه مسجد پانتن در حومه پاریس را به ترویج دیدگاه های افراطی و حمایت از موضع گیری هایی متهم کرد که به ادعای وزارت کشور فرانسه منجر به قتل ساموئل پاتی، معلم تاریخ یک مدرسه راهنمایی در تاریخ شانزده اکتبر شده است.

دادگاه اداری مونت روی ضمن تایید و قانونی شمردن دستورالعمل دولت برای تعطیلی مسجد پانتن به مدت شش ماه در حکمی ادعا کرد: به نظر نمی آید که بخشنامه صادر شده از سوی فرمانداری شهرستان سن-سن-دنی مبنی بر بستن موقت مکان مذهبی یاد شده به منظور جلوگیری از تکرار وقایعی مشابه دارای منع قانونی باشد مخل آزادی های اساسی تلقی شود.

مقامات محلی و مسؤولان دولتی در فرانسه مدعی اند که مسجد پانتن 9 اکتبر ویدیویی از اظهارات انتقاد آمیز پدر یک دانش آموز مدرسه راهنماییِ شهر کنفلان-سنت-اونورین نسبت به اقدام معلم تاریخ این مدرسه برای نمایش کاریکاتورهای پیامبر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه برای تعطیلی موقت یک مسجد مجوز قضایی گرفت

فرانسه برای تعطیلی موقت یک مسجد مجوز قضایی گرفت