مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:152020-10-28اقتصادي

نمایندگان مجلس به رییس جمهور دسترسی ندارند/ پاسخی به سؤال کشاورزان و کارگران نداریم


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما وظیفه داریم که به دلیل عدم دسترسی مردم به مسوولان ارشد، صدای مردم را به گوش آنان برسانیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لطف الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه) در تذکری با انتقاد از رییس جمهور اظهار داشت: ما وظیفه داریم که به دلیل عدم دسترسی مردم به مسوولان ارشد، صدای مردم را به گوش آنان برسانیم، متاسفانه در این 5 ماه که در مجلس هستیم به رییس جمهور دسترسی نداشتیم.

وی افزود: رییس جمهور پاسخگوی سؤالات ما نیست، لذا به عنوان نماینده مردم سؤالات خود را مجبور هستیم که از رییس مجلس شورای اسلامی بپرسیم.

وی ادامه داد: با مراجعه به حوزه انتخابیه، کشاورزان و دامداران از ما می پرسند که نهاده های کشاورزی و دامی را از کجا تهیه کنیم، اگر با ارز آزاد تهیه کنیم، محصولات به چه قیمتی فروش خواهد رفت و چه کسی تضمین خواهد کرد.

سیاهکلی اظهار داشت: کشاورزان از ما می پرسند در حال حاضر فصل کشت پاییزه است، کشت بکنند یا خیر، به ما بگویید که چه پاسخی بدهیم.

وی افزود: استان قزوین قطب کشاورزی و صنعتی است و کارگران زیادی در این استان وجود دارد و از ما می پرسند که با این حقوق اندک چه کنیم؟ این گرانی تا کی ادامه پیدا خواهد کرد و سقف قیمت دلار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس به رییس جمهور دسترسی ندارند/ پاسخی به سؤال کشاورزان و کارگران نداریم

نمایندگان مجلس به رییس جمهور دسترسی ندارند/ پاسخی به سؤال کشاورزان و کارگران نداریم