مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:152020-10-28اقتصادي

دام زنده در بورس کالا عرضه می شود


مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت:پیشنهاد عرضه دام زنده به وسیله بورس کالا مطرح شد که با همکاری سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت سازمان بورس ایران مراحل اداری آن در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تعاون روستایی، اتحادیه تعاونی های کشاورزی دام سبک کشور با بنا به درخواست تعدادی از تعاونی های گوسفندان داران تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی و موافقت معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی و مجوز سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور با حضور 13 عضو در 3 استان تشکیل گردید.

افشین صدر دادرس گفت: در حال حاضر این اتحادیه دارای 35 عضو در 14 استان می باشد از ابتدای سال تاکنون مجوز تشکیل 10 شرکت تعاونی دام سبک در استان های کشور و از جمله 5 استان جدید توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی صادر گردید.

وی گفت: تعداد دام سبک تحت پوشش این اتحادیه حدود 7میلیون راس می باشد از این 7میلیون راس 25 درصد این دامها به عنوان دام قابل عرضه وارد بازار می گردد که می تواند در متعادل سازی بازار نقش موثرداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد که این اتحادیه برای رفع موانع تولید در سال جهش تولید طرح حمایت از تولید دام سبک روستایی و نیمه صنعتی به ستاد جهش تولید وزارت جهاد کشاورزی ارائه نموده و در حال پیگیری جهت عملیاتی شدن آن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام زنده در بورس کالا عرضه می شود

دام زنده در بورس کالا عرضه می شود