مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-28اجتماعي

عملکرد مدیریت پسماند در شهرستان فومن رضایت بخش نیست


معاون فرماندار فومن با اشاره به عملکرد نامطلوب این شهرستان در حوزه مدیریت پسماند، خواستار ورود جدی دستگاه های متولی در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین علیزاده عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه پسماند شهرستان فومن در فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت نامناسب مدیریت پسماند در سطح روستاها از دهیاران خواست در این خصوص اقدامات لازم را در دستور کار قرار بدهند.

معاون عمرانی فرمانداری فومن با انتقاد از وضعیت انباشت پسماند که سیمایی زشت در مناطق گردشگری این شهرستان ایجاد کرده است، گفت: اداره محیط زیست فومن باید با جدیت بیشتری در مسائل محیط زیستی اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه متولیان امر در خصوص مدیریت پسماند در سطح شهر و روستا اگر با جدیت لازم به وظایف خود عمل نکنند برخورد قانونی صورت می گیرد، اظهار داشت: عملکرد کارگروه پسماند شهرستان فومن راضی کننده نیست.

علیزاده با بیان اینکه به علت توریستی بودن شهر فومن میزان تولید زباله در این شهر زیاد است، خاطر نشان کرد: در برخی از روزها میزان تولید زباله به 50 تن می رسد.

وی خواستار فرهنگ سازی و آموزش های لازم در سطح مدارس، دانشگاه ها و مراکز دینی برای نهادینه کردن امر تفکیک زباله از مبدا شد و افزود: از ظرفیت فضای مجازی و سازمان های مردم نهاد در این خصوص استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدیریت پسماند در شهرستان فومن رضایت بخش نیست

عملکرد مدیریت پسماند در شهرستان فومن رضایت بخش نیست