مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-28پزشكي

تعداد بیماران بستری کرونا در خراسان شمالی از مرز 300 نفر گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به افزایش تعداد بیماران مبتلابه بیماری کووید 19 در بیمارستان های سطح استان هشدار داد و گفت: تعداد بیماران بستری کرونا در استان از مرز 300 نفر گذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی اظهار کرد: طی چند روز گذشته تعداد موارد بستری در بیمارستان های استان از مرز 300 نفر عبور کرده است که متأسفانه خبر خوبی نیست.

وی افزود: این افزایش یعنی اینکه ویروس در حال چرخش و گردش در جامعه است و بیماران در معرض خطر بیشتری در معرض تهدید قرار دارند و این یعنی موارد بستری بیشتر و به تبع آن موارد مرگ ومیر نیز متأسفانه افزایش پیدا می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بابیان اینکه موارد بستری، افرادی هستند که باحال وخیم تری به بیمارستان ها مراجعه می کنند خاطرشان کرد: مشاهده شده که برخی از این بیماران در همان ابتدای ورود به بیمارستان نیاز به اقدامات پیشرفته احیا پیدا می کنند و متأسفانه به درمان هم جواب نمی دهند و فوت می کنند.

وی با تأکید بر اینکه کنترل این بیماری نیازمند همت همه اقشار مردم است تأکید کرد: رعایت مسائل و پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، دوری از تجمعات و رفت وآمدهای خانوادگی که متأسفانه عادی شده است باید موردتوجه جدی همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیماران بستری کرونا در خراسان شمالی از مرز 300 نفر گذشت

تعداد بیماران بستری کرونا در خراسان شمالی از مرز 300 نفر گذشت