مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-28اقتصادي

رییس جمهور پاسخگوی سوالات نمایندگان نیست


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: متأسفانه در پنج ماهی که در مجلس هستم به رییس جمهور دسترسی نداریم و او پاسخگوی سوالات ما نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف اله سیاهکلی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فلسفه وجود نماینده مجلس این است که چون مردم به مدیران ارشد کشور دسترسی ندارند، نمایندگان صدای مردم را به گوش مسؤولین برسانند.

وی افزود: متأسفانه در پنج ماهی که در مجلس هستم ما هم به رییس جمهور دسترسی نداریم و او پاسخگوی سوالات ما نیست و به همین منظور من باید سوالاتم را از رییس مجلس بپرسم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد: من امروز باید در حوزه انتخابیه حاضر شوم و کشاورزان و دامداران از ما برای تهیه نهاده های دامی خود مطالبه دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر نهاده ها با ارز آزاد تأمین شود قیمت محصول آنها چه کسی تعیین و تضمین خواهد کرد بیان کرد: سوال اصلی این کشاورزان این است که با این شرایط باید الان که زمان کشت پاییزه است محصول کشت داشته باشند؟ این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان قزوین به واسطه اینکه قطب صنعتی و کشاورزی است استانی کارگر خیز محسوب می شود و کارگران امروز از ما می پرسند که این گرانی تا کی ادامه خواهد داشت و سقف قیمت دلار کجا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور پاسخگوی سوالات نمایندگان نیست

رییس جمهور پاسخگوی سوالات نمایندگان نیست