مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-28سياسي

هراس دشمنان از قدرت بسیج/ راه اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود»


قدرت بسیج جهانی است و دشمنان از همین قدرت و قوت بسیج در هراس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی عصر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان خلخال اظهار کرد: قدرت بسیج جهانی است و دشمنان از همین قدرت و قوت بسیج در هراس هستند.

وی با اشاره به اقتدار بسیج افزود: بسیجیان همت و اراده خود را صرف پایداری کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در 4 دهه گذشته کرده اند.

امام جمعه خلخال بیان کرد: فرماندهان بسیج دانش آموزی در نهادینه سازی اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل چهارم انقلاب تلاش نمایند.

راه اندازی پویش آمریکا باید از منطقه برود جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز گفت: یکی از محوری ترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی راه اندازی پویش آمریکا باید از منطقه برود است.

وی از اجرای بیش از 30 برنامه فرهنگی با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی خبر داد و افزود: به مناسبت روز 13 آبان در هفته پیش رو مراسمی در مدرسه مولوی شهر خلخال برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه خلخال ادامه داد: دیدار با امام جمعه خلخال، حضور دانش آموزان در نماز جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از دانش آموزان بسیجی برتر در حوزه علمی و قرآن و راه اندازی پویش مرگ بر آمریکا از دیگر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس دشمنان از قدرت بسیج/ راه اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود»

هراس دشمنان از قدرت بسیج/ راه اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود»