مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-28اقتصادي

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در گیلان افتتاح شد


مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به منظور تسریع در بررسی موانع و حمایت از تولید در گیلان با حضور مسئولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر راستای حمایت از تولید و رفع موانع سرمایه گذاری و به منظور تسهیل بخشیدن به امور با حضور نمایندگان همه دستگاه های مرتبط تشکیل شده است که به صورت شبانه روزی پاسخگو خواهند بود.

رییس سازمان صمت گیلان هدف از این رویداد را رصد مداوم مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاری گیلان دانست و اظهار کرد: در این مرکز، نمایندگان دستگاه های مرتبط با بخش تولید و صنعت مستقر شده اند و صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران می توانند به صورت غیرحضوری، مشکلات خود را برای پیگیری از سوی دستگاه های اجرایی مطرح کنند تا در سریع ترین زمان ممکن با هم افزایی دستگاه های مرتبط که از قبل هماهنگی و آمادگی لازم انجام گرفته است.

دلق پوش با بیان اینکه شرایط تحریم ظالمانه و ویروس کرونا باعث شده است تا برخی واحدهای تولیدی دچار چالش شوند، خاطر نشان کرد: اکنون فرصت مناسبی برای حمایت عملیاتی از صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی استان با اتکا به ظرفیت های قانونی و توانمندی بومی و داخلی است.

پرداخت بیش از 1,600 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در گیلان وی به رتبه سوم کشوری استان گیلان در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در گیلان افتتاح شد

مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در گیلان افتتاح شد