مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-28پزشكي

تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید 19در خراسان شمالی از مرز 300 نفر گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 در بیمارستان های سطح استان هشدار داد.

- دکتر سید احمد هاشمی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: طی چند روز گذشته تعداد موراد بستری در بیمارستان های استان از مرز 300 نفر عبور کرده است که متاسفانه خبر خوبی نیست.

وی افزود: این افزایش یعنی اینکه ویروس در حال چرخش و گردش در جامعه است و بیماران در معرض خطر بیشتری در معرض تهدید قرار دارند و این یعنی موارد بستری بیشتر و به تبع آن موارد مرگ و میر نیز متاسفانه افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه موارد بستری، افرادی هستند که با حال وخیم تری به بیمارستان ها مراجعه می کنند، خاطرشان کرد: مشاهده شده که برخی از این بیماران در همان ابتدای ورود به بیمارستان نیاز به اقدامات پیشرفته احیا پیدا می کنند و متاسفانه به درمان هم جواب نمی دهند و فوت می کنند.

دکتر هاشمی اظهارکرد: طی چند روز گذشته تعداد موارد فوتی نیز افزایش یافته بطوریکه متاسفانه شب گذشته پنج نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند که این خبر خوبی نیست.

وی تصریح کرد: این آمار ها صرفا عدد نیستند بلکه افرادی هستند که جانشان را از دست داده اند، عزیزان ما هستند که نبودشان باعث داغدار شدن ما شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید 19در خراسان شمالی از مرز 300 نفر گذشت

تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید 19در خراسان شمالی از مرز 300 نفر گذشت