مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-28بين الملل

ارمنستان با فرانسه و ماکرون ابراز همبستگی کرد


وزارت خارجه ارمنستان در واکنش به اقدامات اسلام ستیزانه در فرانسه و اهانت به مقدسات مسلمانان و حمایت پاریس از آن، با «امانوئل ماکرون» و فرانسه ابراز همبستگی کامل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، ارمنستان با فرانسه و امانوئل ماکرون رییس جمهور این کشور ابراز همبستگی کامل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرادیو جمهوری ارمنستان ، وزارت خارجه ارمنستان در پیامی توییتری ضمن اعلام همبستگی، مدعی شد: اظهارات توهین آمیز، حمایت از تروریسم، استفاده ابزاری از مسائل مذهبی برای ایجاد نفرت در دنیای متمدن جایی ندارد.

اخیراً اقدام ساموئل پتی ، یک معلم تاریخ فرانسوی در نشان دادن کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) و کشته شدن او به دست یک چچنی، بازتاب گسترده ای در فرانسه داشته است.

بعد از این حادثه، کاریکاتور های موهن از پیامبر (ص) در خیابان های پاریس، پایتخت فرانسه پخش و به صورت پروژکتوری در سطح شهر به نمایش گذاشته شدند.

ماکرون نیز طی سخنانی از اظهارات موهن علیه پیامبر اسلام (ص) حمایت کرد و آن را با عنوان آزادی بیان توجیه کرد، این اقدامات خشم جوامع اسلامی را برانگیخت.

مقامات بسیاری از کشورها از جمله رییس جمهور ترکیه و نخست وزیر پاکستان هم به موضع اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه پاسخ دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمنستان با فرانسه و ماکرون ابراز همبستگی کرد

ارمنستان با فرانسه و ماکرون ابراز همبستگی کرد