مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-28اجتماعي

بارش های کرمانشاه امسال کم می شود/ زمستان سردتری پیش رو داریم


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته بارش های امسال استان کمتر از وضعیت نرمال خواهد بود.

- بارش های کرمانشاه امسال "کم" می شود/ زمستان سردتری پیش رو داریم ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته بارش های امسال استان کمتر از وضعیت نرمال خواهد بود.

محمد خسروی در جلسه مشترک امروز (7 آبان) شورای برنامه ریزی و ستاد مدیریت بحران استان در تشریح وضعیت بارش ها در استان، گفت: میانگین نرمال بارش در استان در فصل پاییز حدود 120 تا 170 میلی متر است که پیش بینی ما برای بارش های پاییزی امسال بارش 80 تا 110 میلی متر است که این میزان نسبت به وضعیت نرمال بارش های پاییزی 30 تا 40 درصد کمتر خواهد بود.

وی افزود: همچنین میانگین نرمال بارش ها درزمستان 170 تا 220 میلی متر است که برای زمستان امسال بارش 140 تا 180 میلی متری پیش بینی شده که این میزان، کاهش 10 تا 20 درصدی بارش های زمستانی امسال را نسبت به وضعیت نرمال نشان می دهد.

خسروی با بیان اینکه بارش ها در بهار پیش رو به وضعیت نرمال نزدیک خواهد بود، گفت: برای بهار پیش رو بارش 90 تا 140 میلی متری پیش بینی شده که وضعیت نرمال بارش های این فصل در استان هم همین میزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های کرمانشاه امسال کم می شود/ زمستان سردتری پیش رو داریم

بارش های کرمانشاه امسال کم می شود/ زمستان سردتری پیش رو داریم