مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:052020-10-28اجتماعي

برگزاری آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان در آذر ماه


سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 از طریق سامانه LMS در آذر ماه سال جاری خبر داد.

- سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 از طریق سامانه LMS در آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک نمایندگان حوزه های ریاست، حراست، مرکز هوشمندسازی و معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در خصوص برگزاری آزمون جامع مهارت آموزان ماده 28 در آذر ماه سال جاری، در محل دفتر معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست،کچوییان با اشاره به شیوع ویروس کووید 19 و وقفه پیش آمده در راستای برگزاری کلاس ها و آزمون های حضوری دانشگاه های سراسر کشور، برگزاری آزمون اصلح سال جاری مهارت آموزان را از دغدغه های مهم دانشگاه فرهنگیان برشمرد و تصریح کرد: اتخاذ همه تدابیر لازم امنیتی برای برگزاری و سلامت آزمون از اهم وظایف دانشگاه به شمار می رود.

کچوییان، تناسب آزمون مهارت آموزان با ارزیابی و سنجش اهداف مد نظر و همچنین میزان اعتبار آزمون را از مباحث مهم در راستای برگزاری آزمون مجازی اصلح، عنوان کرد و گفت: هدف اصلی برگزاری آزمون اصلح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان در آذر ماه

برگزاری آزمون مجازی مهارت آموزان ماده 28 دانشگاه فرهنگیان در آذر ماه