مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-28سياسي

بزرگداشت 13 آبان با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در فارس خبر داد.

- بزرگداشت 13 آبان با شعار "دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی" ایسنا/فارس مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس از اجرای برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با شعار "دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان با سراسر کشور در فارس خبر داد.

عباس توانا چهارشنبه 7 آبان در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه از هفتم تا سیزدهم آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است، گفت: در این هفته پویش آمریکا باید از منطقه برود به شکل سراسری راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی فارس برنامه هایی نظیر دیدار دانش آموزان بسیجی با مسئولان و تشکل های دانش آموزی، عطرافشانی و غباررویی مزار شهدای دانش آموز، برپایی مرحله نهایی لیگ علمی پایا با حضور یک هزار و 500 تیم در استان و موشن گرافی با موضوع افشا جنایت آمریکا را از برنامه های این هفته اعلام کرد.

توانا از فعالیت قریب به 5 هزار واحد بسیج دانش آموزی در مدارس استان فارس خبر داد و گفت: واحدهای بسیج دانش آموزی در طول سال و در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی را اجرا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 13 آبان با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی

بزرگداشت 13 آبان با شعار دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی