مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-28سياسي

حمایت رییس پارلمان بوسنی و هرزگوین از توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران


رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با نبویشا رادمانوویچ رییس پارلمان ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین دیدار و گفتگو کرد.

- رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با نبویشا رادمانوویچ رییس پارلمان ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس پارلمان ملی بوسنی و هرزگوین با اشاره به سطح خوب روابط میان دو کشور گفت: توسعه هرچه بیشتر روابط با ایران بخصوص در زمینه اقتصادی مورد حمایت پارلمان بوسنی است و امیدوارم با برطرف شدن هرچه سریعتر پاندمی کرونا در کنار گسترش روابط سیاسی، مناسبات تجاری و اقتصادی دو کشور بیش از پیش ارتقاء پیدا کند.

رادمانوویچ ضمن ابلاغ سلام به همتای ایرانی و تجدید دعوت از ریاست مجلس شورای اسلامی برای سفر به بوسنی اضافه کرد: روابط هیات رییسه و گروه های دوستی پارلمانی خود را با مجلس شورای اسلامی ایران ادامه خواهیم داد و پارلمان بوسنی و هرزگوین از گسترش مناسبات با ایران حمایت می کند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ایران در منطقه خاورمیانه گفت: ایران کشوری تاریخی و مستقل است و صلح پایدار در منطقه خاورمیانه نیازمند ایرانی با ثبات است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار روابط پارلمانی را از ارکان اساسی در روابط میان دو کشور برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رییس پارلمان بوسنی و هرزگوین از توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران

حمایت رییس پارلمان بوسنی و هرزگوین از توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران