مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-28سياسي

خدمات شهرداری سمنان الکترونیکی می شود


طرح الکترونیکی شدن خدمات با توجه به توسعه دولت الکترونیک و شیوع کرونا ویروس برای کاهش حضور ارباب رجوع در شهرداری سمنان به طور ویژه در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد ناظم رضوی بعدازظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان به که ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح الکترونیکی شدن خدمات با توجه به توسعه دولت الکترونیک و شیوع کرونا ویروس برای کاهش حضور ارباب رجوع در شهرداری سمنان به طور ویژه در دستور کار است.

وی اضافه کرد: شفافیت در کار و پرهیز از کاغذبازی های اداری از مزایای الکترونیکی شدن خدمات در شهرداری سمنان است.

شهردار سمنان ادامه داد: در سامانه الکترونیکی شهرداری سمنان (سمنان من) شهروندان می توانند، مراحل اداری انجام شده خود را در سامانه پیگیری و رصد کنند.

ناظم رضوی بیان کرد: در اجرای این طرح مهم البته چالش هایی هم وجود دارد که با پیگیری های استانی و ملی برای رفع این مشکلات تلاش خواهد شد.

وی افزود: شهروندان در قالب سامانه (سمنان من) به اطلاعات اداری دسترسی خواهند داشت و اجرای طرح های الکترونیکی موجب افزایش درآمد شهرداری سمنان با توجه به افزایش شناخت اقشار مردم به خدمات قابل ارائه شهرداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات شهرداری سمنان الکترونیکی می شود

خدمات شهرداری سمنان الکترونیکی می شود