مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-28پزشكي

اعمال محدودیت های کرونایی در درگز


مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز گفت: به دلیل شیوع بالای بیماری کرونا از مهرماه، در شهرستان درگز محدودیت های ویژه ای از هفته گذشته اعمال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، حمیدرضا سلیمی با اشاره به اینکه طی نشست هایی با حضور کارشناسان متبحر حوزه درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستانی ممنوعیت فعالیت برای گروه های 2، 3 و 4 از پنجشنبه گذشته اعمال شد، اظهار کرد: براین اساس فعالیت مساجد و بقاع متبرکه، آموزشگاه ها، سالن های ورزشی، استخر، مراکز خرید، مراکز تهیه و توزیع غذا با حضور مشتری، آرایشگاه های زنانه و مردانه، مدارس به مدت یک هفته در این شهرستان محدود شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان درگز با بیان اینکه اگر وضعیت بحرانی برای این شهرستان ادامه داشته باشد به مدت یک هفته دیگر محدودیت ها اعمال می شود، افزود: تاکنون 12 مرکز و امکنه متخلف که پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی کردند، پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه 2 مرکز جامع خدمات سلامت و 57 خانه بهداشت در این شهرستان فعال است، بیان کرد: این شهرستان یک بیمارستان 96 تختخوابی دارد که آی سی یو آن با 7 تخت در اختیار بیماران در این شهرستان رشد 3 برابری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در درگز

اعمال محدودیت های کرونایی در درگز