مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-28اقتصادي

برگشت محموله های گوجه فرنگی صادراتی/ سازمان توسعه تجارت بررسی می کند


یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت با اشاره به عودت گوجه فرنگی صادراتی ایران از عراق، گفت: هنوز جزییات و دلایل بازگشت کامیون های صادراتی گوجه فرنگی برای ما مشخص نشده است.

- محمود بازاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد برگشت دادن کامیون های گوجه فرنگی صادراتی به عراق، گفت: دلایل بازگشت گوجه فرنگی صادراتی به عراق برای سازمان توسعه تجارت هنوز مشخص نشده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: هنوز مستندات رسمی از سوی عراق در مورد دلایل مرجوع کامیون های صادراتی گوجه فرنگی به ایران ارائه نشده است، لذا سازمان توسعه تجارت هنوز دلایل  بازگشت محموله های گوجه فرنگی صادراتی و به عبارتی  دلایل مرجوع شدن این بار صادراتی را نمی داند.

وی با بیان اینکه سازمان توسعه تجارت پیگیر دلایل این اتفاق است، بیان داشت: برای ما هنوز معلوم نیست که این بار از کشور خارج شده یا اینکه قبل از خروج از کشور بار صادراتی بازگشته است.

بازاری در مورد میزان این محصول صادراتی عودت داده شده از عراق نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: فعلا در این رابطه هیچ اظهار نظری نمی توان کرد و مطالب مطرح شده در فضای مجازی قابل استناد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت محموله های گوجه فرنگی صادراتی/ سازمان توسعه تجارت بررسی می کند

برگشت محموله های گوجه فرنگی صادراتی/ سازمان توسعه تجارت بررسی می کند