مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-28بين الملل

برگزاری دور دوم مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی میان بیروت و تل آویو


پس از تعویق 72 ساعته مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی میان بیروت و تل آویو، منابع خبری گزارش دادند که این مذاکرات در مقر سازمان ملل متحد در جنوب لبنان برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (چهارنشنبه)، از آغاز دور دوم مذاکرات ترسیم خطوط مرزی میان بیروت و تل آویو خبر دادند.

شبکه خبری در این خصوص گزارش داد که ریاست هیأت صهیونیستی را اودی ادیری مدیرکل وزارت انرژی این رژیم عهده دار خواهد بود و مور حالتوس رییس کارکنان وزارت انرژی، آویو عیاش مشاور بین المللی وزیر انرژی، رؤوین عازار معاون مشاور امنیت ملی و آلون بار معاون مدیرکل بخش سازمان ملل متحد و سازمان های بین المللی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این هیأت حضور پیدا کردند.

در ادامه این گزارش آمده است که اورین استر رییس بخش راهبرد ارتش رژیم صهیونیستی و حاییم سریرو کارشناس مسائل مرزهای بین الملل رژیم صهیونیستی نیز هیأت مذکور را همراهی خواهند کرد.

شبکه المیادین به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد که در دور دوم مذاکرات، دو کارشناس جدید در هیأت رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرده اند که پیشتر نام آنها اعلام نشده بود.

پایگاه خبری از سر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دور دوم مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی میان بیروت و تل آویو

برگزاری دور دوم مذاکرات غیرمستقیم ترسیم خطوط مرزی میان بیروت و تل آویو