مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-28سياسي

جمع آوری 50 میلیارد کمک مردمی برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از جمع آوری 50 میلیارد کمک مردمی برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا در این استان خبر داد.

- خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از جمع آوری 50 میلیارد کمک مردمی برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی امروز چهارشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و برخی دستگاه های اجرایی لرستان، اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان پنج برنامه را در دهستان های محروم لرستان در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ساخت خانه بهداشت، مسجد، جاده، غسالخانه و… در این دهستان ها، عنوان، کرد: همچنین در حال حاضر 20 امام روستا برای تبیین معارف دینی و مسائل انقلابی در این مناطق مستقر هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه در روستاهای استان استعدادها و ظرفیت های فراوانی وجود دارند، افزود: راه اندازی کتابخانه های سیار در این روستاها می تواند در راستای شکوفایی این استعدادها مؤثر باشد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه سپاه به عنوان خدمتگذار مردم در مناطق محروم فعالیت دارد و همواره در کنار دستگاه های دیگر پای کار برای ارائه خدمات به مردم است، تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 50 میلیارد کمک مردمی برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا

جمع آوری 50 میلیارد کمک مردمی برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا