مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-28سياسي

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99 چگونه اجرا شد؟


رییس گروه تحقیقات اداره کل مستمری های معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی چگونگی اجرای متناسب سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99 را تشریح کرد.

- رییس گروه تحقیقات اداره کل مستمری های معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی چگونگی اجرای متناسب سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل گل محمدی در وبینار متناسب سازی مستمری ها و نقش عوامل اقتصادی و سیاسی که به همت موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه متناسب سازی مستمری ها مطابق بند ب ماده 12برنامه ششم توسعه محقق شد اظهار کرد: این ماده قانونی سازمان تامین اجتماعی را موظف می کرد در طول اجرای برنامه مستمری ها را متناسب کند.

وی افزود: بر این اساس جلسات متعددی در سال های 96 و 97 با شرکای اجتماعی برگزار شد و ماحصل آن فرمولی بود که متناسب سازی بر اساس آن عملیاتی شد.

رییس گروه تحقیقات اداره کل مستمری های معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پیش از این همسان سازی دو مرتبه اتفاق افتاده بود اظهار کرد: یک مرتبه در سال 81 و یک مرتبه هم در سال 88 حقوق مستمری بگیران را همسان سازی کردیم.

در سال 81 بر اساس فرمولی تمام بازنشستگانی که تا آخر سال 78 مستمری بگیر شده بودند مشمول شدند و در سال 88 حقوق ها بر اساس جدول ثابتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99 چگونه اجرا شد؟

متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99 چگونه اجرا شد؟