مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-28سياسي

جلسه دادرسی الکترونیک برای اولین بار در دادسرای تهران برگزار شد


برای اولین بار جلسه دادرسی الکترونیک به منظور تفهیم اتهام و اخذ آخرین دفاع در خصوص پرونده دو متهم نگهداری مواد مخدر در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 24 تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، برای اولین بار جلسه دادرسی الکترونیک به منظور تفهیم اتهام و اخذ آخرین دفاع در خصوص پرونده دو متهم نگهداری مواد مخدر در شعبه 6 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 24 تهران ویژه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

مهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران در این رابطه اظهار کرد: برای اولین بار در مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب تهران حسب تأکیدات ریاست قوه قضاییه و بخش انفورماتیک دستگاه قضا به صورت ویدئوکنفرانسی از زندان قزلحصار تفهیم اتهام برای دو متهم انجام شد.

وی ضمن قدردانی از مسؤولان قوه قضاییه به منظور فراهم کردن زیرساخت ها برای برگزاری این جلسه به صورت آنلاین گفت: این اقدام در راستای سیاست های قوه قضاییه به منظور استفاده از لوازم الکترونیکی و تأمین زیرساخت ها توسط معاونت فناوری قوه قضاییه صورت گرفت.

مهرانگیز در حاشیه برگزاری اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادسرای عمومی و انقلاب تهران و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به نقش دادرسی های الکترونیک در زمینه کاهش اطاله دادرسی افزود: سیاست قوه قضاییه بر این است که این رویه حتی بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه دادرسی الکترونیک برای اولین بار در دادسرای تهران برگزار شد

جلسه دادرسی الکترونیک برای اولین بار در دادسرای تهران برگزار شد