مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

برنامه های مختلفی برای 13 آبان به صورت مجازی تدارک دیده شده است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با توجه به شرایط فعلی، برنامه های مختلفی در بستر فضای مجازی برای روز 13 آبان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهرگ علیرضا نوری ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش آموزی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و هفته وحدت که به مناسبت در پیش بودن 13 آبان و در محل اداره کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد، از برگزاری برنامه های این کانون در بستر فضای مجازی خبر داد و افزود: شرایط کرونایی باعث به وجود آمدن چنین شرایطی شده است.

وی با یادآوری اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان دارای گروه های مختلف تلگرامی و اینستاگرامی است، تصریح کرد: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری برنامه هایی چون 13 آبان، انتقال پیام این روزها و مناسبت ها به نسل امروز است، به همین خاطر مسئولان باید با تعامل و همکاری تنگاتنگ در راستای برگزاری مطلوب این برنامه ها گام بردارند.

نماینده دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز در این جلسه با یادآوری اینکه برنامه های متنوعی برای دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده برای روز 13 آبان، اتخاذ برنامه هایی برای انتقال پیام روزهای تاریخی چون 13 آبان به نسل آینده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مختلفی برای 13 آبان به صورت مجازی تدارک دیده شده است

برنامه های مختلفی برای 13 آبان به صورت مجازی تدارک دیده شده است