مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری سمنان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری است، گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف برخورد جدی در این باره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی ساخت و ساز غیر مجاز در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است، بیان کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف، در چارچوب قانون باید با متخلفان برخورد شود.

وی با بیان اینکه ارائه هرگونه خدمات به مالکانی که به صورت غیرقانونی در حال ساخت و ساز هستند، ممنوع است، افزود: جلسات شهرستانی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت ماهانه به ریاست فرمانداران برگزار شود.

معاون استاندار سمنان ابراز کرد: شهرداری های استان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نظارت های ویژه ای داشته باشند و به هیچ عنوان درآمد حاصل از ماده 100 را جز منابع درآمد شهرداری به حساب نیاورند.

وی افزود: به طور قطع با تشکیل شعبه ویژه قضایی و فعالیت قاضی ویژه برای رسیدگی به جرایم، ساخت و سازهای غیرمجاز در استان کاهش چشمگیری می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری سمنان است

تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری سمنان است