مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28سياسي

برنامه های هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


رییس دفتر امور اهل سنت هرمزگان گفت: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضا باوقار در نشستی با خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته وحدت، ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن ولادت سراسر نور و برکت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: امسال با توجه به شرایط حساس کنونی جهان اسلام برگزاری با شکوه برنامه ها و جشن های این هفته اهمیت خاصی دارذ.

حجت الاسلام دکتر باوقار با تشریح برنامه های این دفتر به مناسبت هفته وحدت و اشاره به جایگاه و منزلت شهدا گفت: غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدای اهل سنت یکی از این برنامه هاست.

وی دیدار علمای اهل سنت با مسئولین استان را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: دیدار علمای اهل سنت با نماینده محترم ولی فقیه و استاندار محترم هرمزگان در جهت تعامل و تحکیم وحدت را از دیگر برنامه های این هفته است.

رییس دفتر امور اهل سنت هرمزگان با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار بانوان و مادران در تربیت فرزندان گفت: برگزاری جلسات مشاوره برای بانوان نیز از جمله این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

برنامه های هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود