مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28اقتصادي

برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری شتاب کنید


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در نشست با رؤسای تشکل های تخصصی گردشگری گفت: فعالان گردشگری برای بهره مندی از تسهیلات بانکی باید هرچه سریع تر اطلاعات خود را در سامانه های مربوطه تکمیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالان گردشگری چنانچه در قالب راهنمایان گردشگری و یا دفاتر خدمات مسافرتی جای می گیرند، در سامانه دفاتر به نشانی ta.

mcth.

ir اطلاعات خود را بارگذاری کنند و در صورتی که در گروه سایر واحدها قرار دارند، ورود به سامانه تأسیسات گردشگری موسوم به جانا به نشانی myst.

mcth.

ir را در برنامه فوری خود بگنجانند.

معاون گردشگری با بیان اینکه هماهنگی لازم با وزارت کار و بانک مرکزی برای تأیید ثبت نام و ارسال پرونده ها به شعب بانک ها به عمل آمده است، یادآور شد: این تسهیلات و همچنین امهال در پرداخت تنها بر اساس درخواست فعالان صورت می گیرد و در غیر این صورت رویه عادی پیش خواهد رفت.

تیموری ضمن پاسخ به سوالات فعالان گردشگری و رؤسای تشکل های تخصصی مربوطه به شفاف سازی روند پرداخت تسهیلات، مقرر شده است پرداخت تمامی هزینه ها و بدهی فعالان گردشگری شامل مالیات سال های گذشته، حق بیمه کارفرمایی، بازپرداخت اقساط بانکی و همچنین قبوض حامل های انرژی تا پایان سال جاری به تعویق افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری شتاب کنید

برای دریافت تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری شتاب کنید