مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28ورزشي

کرونا کشتی گیران یزد را به یک سوم تقلیل داد


رییس هیات کشتی استان یزد علت حضور نیافتن یزد در رقابت های لیگ برتر کشور را مشکلات مالی خواند و کاهش ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی در استان به یک سوم در اثر کرونا را نگران کننده خواند.

- ایسنا/یزد رییس هیات کشتی استان یزد علت حضور نیافتن یزد در رقابت های لیگ برتر کشور را مشکلات مالی خواند و کاهش ورزشکاران سازمان یافته این رشته ورزشی در استان به یک سوم در اثر کرونا را نگران کننده خواند.

هیات کشتی با وجود کرونا از پای ننشسته است.

مجتبی صدقی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: هیات کشتی یزد طی یک سال اخیر با وجود کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته و همچنان در صدد ایجاد تحولات و کسب موفقیت در این عرصه است.

وی در این باره تصریح کرد:با وجود کرونا و مشکلات متعدد برای ورزشکاران هیات های ورزشی مختلف، این هیات از پای ننشسته و از این فرصت برای تغییر و تحول در هیات های شهرستانی که گاهاً با قدمت بیش از 20 سال هیچ تحولی در انها ایجاد نشده، برامده است.

صدقی ادامه داد: از آن جایی که وجود کرونا از فعالیت های عملی و فیزیکی ورزشکاران جلوگیری می کرد، سعی شد تمرینات این رشته را به صورت مستمر به صورت مجازی برگزار کنیم تا مشکلی برای سلامت ورزشکاران به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کشتی گیران یزد را به یک سوم تقلیل داد

کرونا کشتی گیران یزد را به یک سوم تقلیل داد