مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-28ورزشي

برخی بازیکنان برای جدایی بهانه های غیر حرفه ای آوردند/ به هواداران حق می دهم


رفتار برخی از بازیکنان با توجه به داشتن قرارداد، غیر حرفه ای بود و برای جدا شدن از تیم بهانه های غیر حرفه ای از جمله مشکلات خانوادگی را به میان آوردند.

- ایسنا/اصفهان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: رفتار برخی از بازیکنان با توجه به داشتن قرارداد، غیر حرفه ای بود و برای جدا شدن از تیم بهانه های غیر حرفه ای از جمله مشکلات خانوادگی را به میان آوردند.

علی شجاعی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما کامل شده است، البته یک جای خالی در بخش داریم که با نظر سرمربی تیم در پست هافبک دفاعی و یا مدافع اقدام خواهیم کرد.

تمرینات بسیار خوبی را در این مدت سپری کردیم و اردوی خوبی در تهران داشتیم.

وی افزود: فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم فجر سپاسی شیراز خواهیم بود تا خود را برای بازی هفته نخست لیگ مقابل فولاد خوزستان که 16 آبان ماه برگزار می شود، آماده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: خوشبختانه تمام بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و تنها دشتی مصدومیت بسیار مختصری دارد که تلاش کادر پزشکی این است که وی را به بازی هفته اول برسانند.

وی در خصوص تغییرات زیادی که تیم ذوب آهن داشته و هماهنگی بازیکنان، گفت: با توجه به تغییرات زیادی که ایجاد شده سعی کردیم تمرینات بسیار خوبی را برای هماهنگی تیم ایجاد کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بازیکنان برای جدایی بهانه های غیر حرفه ای آوردند/ به هواداران حق می دهم

برخی بازیکنان برای جدایی بهانه های غیر حرفه ای آوردند/ به هواداران حق می دهم