مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-28اقتصادي

اعمال دورکاری 50 درصدی در ادارات کردستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از آغاز اعمال دورکاری 50 درصدی در ادارات استان، از امروز به مدت 2 هفته خبر داد.

- خالد جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا (مورخ 99/8/5) مقرر گردید، 50 درصد از کارکنان شاغل ادارات دولتی استان به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند اما این موضوع مراکز بهداشتی 16 ساعته را شامل نمی شود و سایر مراکز بهداشتی براساس نظر مرکز بهداشت شهرستان باید عمل کنند.

وی همچنین کاهش تعداد جلسات در ادارت بە جز موارد ضروری وتعیین سقف زمانی یک ساعت برای جلسات با کمترین تعداد را نیز یادآوری کرد و گفت: تعطیلی سرویس ایاب و ذهاب ادارات به مدت دو هفته در سطح استان اجرایی خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: با توجه به وضعیت بحرانی در دو شهرستان بانه و بیجار، این دو شهرستان به مدت یک هفته بطور کامل تعطیل هستند و تنها دستگاههای خدمات رسان موظف به ارائه خدمت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه هدف اصلی از تصمیم ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان کاهش ترددهای درون و برون شهری است، عنوان کرد: لازم است سازمانها و ادارات با اتخاذ روش های از قبیل نوبت بندی به صورت روزانه(حضور یک روز در میان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال دورکاری 50 درصدی در ادارات کردستان

اعمال دورکاری 50 درصدی در ادارات کردستان