مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-28اقتصادي

بانک ها حداکثر تا 7 روز تسهیلات واحدهای تولیدی را پرداخت کنند


استاندار کردستان با بیان اینکه این استان ظرفیت بیشتری درخصوص جذب تسهیلات رونق تولید دارد اعلام کرد که بانک ها باید حداکثر تا 7 روز تسهیلات تصویب شده را به واحدهای تولید پرداخت کنند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه این استان ظرفیت بیشتری درخصوص جذب تسهیلات رونق تولید دارد اعلام کرد که بانک ها باید حداکثر تا 7 روز تسهیلات تصویب شده را به واحدهای تولید پرداخت کنند.

بهمن مرادنیا ظهر امروز چهارشنبه (9 آبان ماه) در یک صد و سی و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد که همت بانک ها و مسئولان استانی برای جبران کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی قابل تقدیر است اما استان کردستان ظرفیت بیشتری برای پرداخت تسهیلات دارد.

وی افزود که پرداخت میانگین 2 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی تنها مسکن موقتی خواهد بود و انتظار از بانک ها، پرداخت بیشتر تسهیلات و جذب تمام 112 میلیارد تومان است.

استاندار کردستان با بیان اینکه اگر نمی توانیم تولید را گسترش دهیم حداقل نگذاریم از رمق بیافتد، تصریح کرد: درخصوص مرکز شبانه روزی رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران، باید افرادی که توانایی پاسخگویی و اطلاعات کافی دارند در این مرکز استفاده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها حداکثر تا 7 روز تسهیلات واحدهای تولیدی را پرداخت کنند

بانک ها حداکثر تا 7 روز تسهیلات واحدهای تولیدی را پرداخت کنند