مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-28اجتماعي

کاروان مهر شاد در سطح استان سمنان اعزام شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اعزام کاروان مهر شاد در سطح استان خبر داد و گفت: توسعه و تجهیز مدارس و وسایل کمک آموزشی هدف این کاروان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دستورانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه کاروان مهر شاد در سطح استان به راه افتاده است، تاکید کرد: کمک به مدارس و تجهیز آنها برای آموزش بهتر هدف این کاروان است.

وی افزود: تجهیزاتی که کاروان مهرِشاد برای هنرستان های فنی و حرفه ای و دبیرستان های کاردانش استان به ارمغان می آوردند در بخش های تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، کمک آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی خواهد بود که از امروز توزیع آنها صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه تقویت و توسعه مهارت آموزی یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: باید از ظرفیت خیران برای تکمیل تجهیزات آموزشی و فضاهای این حوزه استفاده کرد.

دستورانی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، سهم رشته های فنی و مهارتی در آموزش و پرورش باید به 50 درصد برسد و در زمان حاضر استان سمنان در تحقق این برنامه از استان های پیشتاز کشور محسوب می شود و با تحصیل 45 درصدی دانش آموزان استان در رشته های مهارتی، رتبه اول کشور را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان مهر شاد در سطح استان سمنان اعزام شد

کاروان مهر شاد در سطح استان سمنان اعزام شد