مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-28بين الملل

محورهای رایزنی عراقچی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان


وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای محورهای دیدار و گفت و گوی سید عباس عراقچی با وزیر امور خارجه آذربایجان را تشریح کرد.

- وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه ای محورهای دیدار و گفت و گوی سید عباس عراقچی با وزیر امور خارجه آذربایجان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آذربایجان، جیحون بایراموف با عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران و نماینده ویژه ایران در مساله قره باغ دیدار کرد.

بنا بر این بیانیه، دو طرف در این دیدار بر گسترش همکاری خوب موجود میان آذربایجان و ایران تاکید کرده و درباره توسعه بیشتر این روابط در آینده ابراز اطمینان کردند.

درگیری ارمنستان و آذربایجان در منطقه ناگورنو-قره باغ، عواقب آن و افزایش تنش ها در این منطقه هم به تفصیل موزد بحث قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است: جیحون بایراموف درباره افزایش تنش ها در این منطقه، تحرکات نظامی حکومت ارمنستان، اظهارات و اقدامات غیرمسئولانه نخست وزیر ارمنستان با هدف افزایش تنش در منطقه و کارشکنی در مذاکرات انجام شده برای حل و فصل درگیری به نماینده ویژه رییس جمهور ایران توضیحاتی داد.

او همچنین تاکید کرد که نیروهای مسلح آذربایجان اقداماتی تقابلی را در چارچوب حق دفاع برای حفاظت از جمعیت غیرنظامی آذربایجان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محورهای رایزنی عراقچی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان

محورهای رایزنی عراقچی با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان