مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-28سياسي

فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد


مدیر عامل کارخانه نوآوری یزد از بهره برداری فاز اول این کارخانه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات مرمت و بازسازی فاز اول کارخانه نوآوری یزد تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته و برای جذب استارت آپ ها، - ایسنا/یزد مدیر عامل کارخانه نوآوری یزد از بهره برداری فاز اول این کارخانه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: عملیات مرمت و بازسازی فاز اول کارخانه نوآوری یزد تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته و برای جذب استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و فناور به منظور استقرار در فضاهای کار اشتراکی، فراخوان عمومی منتشر شده است.

مهدی رحمانی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: کارخانه نوآوری استان یزد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در عرصه ای به مساحت 17 هزار متر مربع واقع در بافت تاریخی مرکز استان به عنوان دومین کارخانه نوآوری کشور در حال راه اندازی است و تاکنون عملیات مرمت و بازسازی آن 60 درصد پیشرفت داشته است.

رییس منطقه ویژه علم و فناوری یزد در مورد برنامه های این کارخانه نیز توضیح داد و گفت: کارخانه نوآوری یزد ترکیبی از شتابدهنده ها و فضاهای کار اشتراکی است.

زیرساخت فیزیکی کارخانه در حال آماده سازی است اما اتفاق مهم حضور ذینفعان و بازیگران اکوسیستم نوآوری برای تعامل با هم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد

فاز اول کارخانه نوآوری یزد در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد