مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-28سياسي

600 زندانی حافظ قرآن می شوند


رییس کل دادگستری استان زنجان از انعقاد تفاهم نامه قرآنی و نماز فی ما بین دادگستری کل و اداره کل زندان های استان خبر داد و گفت: در این راستا 600 حافظ قرآنی تربیت می شود.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با عنایت به جایگاه رفیع نماز و قرآن کریم در رشد و بالندگی فکری، اخلاقی، رفتار فردی و اجتماعی و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و حفظ و فهم آیات و تدبر در معانی آن و لزوم هم افزایی و مشارکت مراکز و دستگاه های مختلف در راستای گسترش فرهنگ نماز و قرآن، تفاهم نامه همکاری بین دادگستری کل و اداره کل زندان های استان منعقد شد.

وی با بیان اینکه قرآن روش درست زیستن را به انسان می آموزد، افزود: اسلام به مقوله زندان نگاه اصلاح و تربیتی دارد نه نگاه مجازاتی، بنابراین زندانی در مدتی که در اختیار حاکمیت است در راستای اصلاح و تربیت او باید گام هایی برداشت که یکی از این موضوعات توجه به ارزش های اسلامی و دینی است.

 صادقی نیارکی تصریح کرد: بر اساس تجربیات گذشته زندانیانی که  در زندان با قرآن مأنوس بودند و فعالیت قرأنی داشتند، تکرار جرم در این گروه بسیار اندک بود  و این نشان از تأثیر وحی الهی بر روح و جان افراد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 زندانی حافظ قرآن می شوند

600 زندانی حافظ قرآن می شوند