مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-28سياسي

اهانت به پیامبر (ص) نشانه روشن رفتارهای دوگانه مدعیان تمدن غرب است


نهمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در استان ها در محکومیت اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت پیامبر اعظم (ص) با صدور بیانه ای خاتمه یافت و در آن تاکید شد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیانیه پایانی نهمین گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در استان ها در محکومیت اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت پیامبر اعظم (ص) به شرح زیر است: اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) به بهانه ی حمایت از آزادی بیان، نشانه ای روشن، از رفتارهای دوگانه و تبعیض آمیز مدعیان تمدن و لیبرال دمکراسی غرب است.

این اهانت غیر قابل گذشت، درحالی صورت می پذیرد که کوچکترین اقدام در انکار افسانه جعلی هولوکاست، از سوی دولت فرانسه، با توقیف کتاب و حکم محکومیت به زندان و آزار و اذیت فرهیختگان و اندیشمندان آزاداندیش مواجه می شود.

  البته از حکومتی که در کارنامه سیاه حکمرانی خود، کشتار و آزار و تحقیر یک میلیون مسلمان مظلوم الجزایری و تجاوز و هتک حرمت و تحقیر صدها هزار انسان بی پناه را در آفریقا ثبت کرده است، این اقدامات موهن جای شگفتی ندارد.

به ویژه اینکه مطابق آمار و مستندات موجود، این کشور اروپایی، با رشد فزاینده اسلام گرایی مواجه است و ادامه این روند، دولت مردان فرانسوی را با نگرانی های زیادی مواجه ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر (ص) نشانه روشن رفتارهای دوگانه مدعیان تمدن غرب است

اهانت به پیامبر (ص) نشانه روشن رفتارهای دوگانه مدعیان تمدن غرب است