مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-28اجتماعي

اعتراض والدین به طولانی بودن آموزشهای مدارس غیردولتی /تدریس کتابهای غیردرسی ممنوع


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نگرانی، اعتراض و خستگی والدین برای آموزش های طولانی برخی از مدارس در شبکه مجازی، بر رعایت ساعت های کلاس درس مطابق دستورالعمل ارسالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا فولادوند در پیام تصویری خطاب به مدارس خاص و غیردولتی گفت: متاسفانه مشاهده شده است که در طول ایام گذشته برخلاف دستورالعمل ارسالی که درباره نحوه اداره مدارس و زمان کلاس های درس ارسال شد برخی مدارس تخطی کرده اند و دقیقا برنامه هفتگی حضوری دانش آموزان را در فضای مجازی دنبال می کنند.

وی افزود: حداکثر تدریس کلاس در آموزش مجازی آموزش در زمان بحران برای متوسطه اول و دوم 35 دقیقه و برای دوره ابتدایی 25 دقیقه است.

متاسفانه بعضی مدارس و به ویژه مدارس غیردولتی به نوعی وارد رقابت شده اند و از ساعت یک ربع به هشت تا 14 یا 15 بچه ها را در کلاس های مجازی نگه می دارند و همچنین کلاس های فوق برنامه و کتاب های غیر درسی را در این برنامه ها جا می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران تاکید کرد: باید مدارس ساعت آموزش در کلاس های مجازی را بر اساس دستورالعمل ارسالی شماره 118642/7 که در تاریخ 27 مهر سال جاری ابلاغ شد رعایت کنند.

همچنین کتب غیر درسی به هیچ عنوان نباید در این برنامه تدریس شود و تاکید بر روی برنامه درسی ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض والدین به طولانی بودن آموزشهای مدارس غیردولتی /تدریس کتابهای غیردرسی ممنوع

اعتراض والدین به طولانی بودن آموزشهای مدارس غیردولتی /تدریس کتابهای غیردرسی ممنوع