مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-28اقتصادي

صاحب خانه شدن 40 خانوار نیازمند در استان اردبیل


مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان اردبیل گفت: طی 7 ماهه ابتدای سال جاری، 40 خانوار تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب و مقاوم بودند، صاحب خانه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد آزادپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 7 ماهه ابتدای سال جاری، 40 خانوار تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب بودند، صاحب خانه شدند که بیش از یک میلیارد و 800 میلیون تومان برای خرید و ساخت این خانه ها هزینه شده است.

وی افزود: حدود 200 خانوار در روستاها و مناطق محروم استان اردبیل با ارائه خدمات عمرانی برای تعمیر منازل توسط کمیته امداد، صاحب خانه مناسب شده اند.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: 70 خانوار نیز از خدمات ساخت حمام، دست شویی و حصارکشی بهره مند شده اند.

ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین مسکن مددجویان آزادپور تصریح کرد: قسمت مهمی از هزینه های تهیه مسکن مددجویان کمیته امداد با ارائه تسهیلات قرض الحسنه تأمین می شود که در این راستا 470 میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت و 167 میلیون تومان نیز توسط بانک های عامل برای خانه دار شدن مددجویان اختصاص یافت.

وی گفت: نیکوکاران استان اردبیل برای حمایت از تهیه مسکن برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان می توانند با شماره گیری کد دستوری #045*8877* و یا پرداخت وجه به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحب خانه شدن 40 خانوار نیازمند در استان اردبیل

صاحب خانه شدن 40 خانوار نیازمند در استان اردبیل