مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-28اجتماعي

اصناف متخلف مرند در محدودیت های کرونایی پلمب می شوند


معاون استاندار آذربایجان شرقی از برخورد با اصناف متخلف در محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت: اصناف متخلف مرند در محدودیت های کرونایی پلمب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازابراز داشت: کرونا یک واقعیت است و ماهیانه 10 هزار نفر به دلیل این ویروس جان خود را از دست می دهند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی همچنین هشدار داد باید منتظر فاجعه در شهرستان مرند باشیم اگر مردم و جامعه در برابر شیوع کرونا بی تفاوت باشند که تبعات آن را هم مردم خودشان خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه مردم محور مقابله با کرونا هستند گفت: حلقه مفقوده ما این است که نتوانسته مردم را پیرامون شیوع خطرناک کرونا اقناع کنیم.

گرشاسبی با اشاره به وضعیت بحرانی مرند تصریح کرد: اگر مدعی فرهنگ و تمدن مرند هستیم این رفتار باید خود را در کاهش آمار کرونا هم نشان دهد.

وی افزود: 13 درصد جمعیت مرند سالمند هستند و این یعنی بیش از 30 هزار نفر در خطر ابتلاء به کرونا و مرگ هستند.

وی با انتقاد از عدم حضور رییس اتاق اصناف شهرستان در این جلسه ابراز داشت: جای تأسف است که متولی موضوع جلسه در این نشست حضور ندارد بازاریان باید در این وضعیت بحرانی کرونا، مرگ یا درآمد را انتخاب کنند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی از مردم خواست خودشان وارد کار شوند فاصله اجتماعی را رعایت کرده ماسک بزنند و از تجمع پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف متخلف مرند در محدودیت های کرونایی پلمب می شوند

اصناف متخلف مرند در محدودیت های کرونایی پلمب می شوند