مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-28سياسي

ویژه برنامه هفته وحدت در حرم رضوی برگزار می شود


دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت هفته وحدت خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه هفته وحدت همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حرم رضوی برگزار می شود.

- مشهد ـ دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت هفته وحدت خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه هفته وحدت همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنامه های حضوری و تجمعات برگزار نخواهد شد؛ اکثر برنامه ها به صورت مجازی است و تنها چند برنامه به صورت محدود اجرا می شود.

حجت الاسلام مهربان همچنین بیان کرد: در روز پنجشنبه 8 آبان ماه مصادف با 12 ربیع الاول ائمه جمعه اهل سنت با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و همچنین تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهند داشت.

در روز جمعه 9 آبان ماه نیز روحانیون اهل سنت و شیعه در نماز جمعه شهرستان های مختلف شرکت و سخنرانی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: شنبه 10 آبان ماه نیز نشست تخصصی با حضور 30 روحانی شیعه و اهل سنت با سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی در محل دفتر سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

آخرین برنامه هفته وحدت نیز سه شنبه 13 آبان ماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم(ص) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود که آیت الله احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران اصلی این مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه هفته وحدت در حرم رضوی برگزار می شود

ویژه برنامه هفته وحدت در حرم رضوی برگزار می شود