مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-28پزشكي

بستری 70 بیمار کرونایی در مراکز درمانی اردبیل


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته 70 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده است.

- ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در شبانه روز گذشته 70 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده است.

شهرام حبیب زاده 7 آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به بستری 70 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 351 بیمار در مراکز درمانی استان اردبیل بستری هستند که نسبت به دیروز افزایش یافته و از این تعداد 59 بیمار در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

به گفته وی همچنین در شبانه روز گذشته 45 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند و بدین ترتیب شمار کل بهبودیافتگان کرونایی استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، به 7 هزار و 836 نفر رسید.

حبیب زاده با اشاره به اینکه سه شهر اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارد، ادامه داد: هم اکنون وضعیت شهرستان های اردبیل و مشگین شهر همچنان قرمز بوده و شهرستان پارس آباد در وضعیت هشدار قرار دارد و سایر شهرستان های استان اردبیل نیز در وضعیت زرد هستند.

وی ادامه داد با توجه به افزایش شمار بستری ها طی روزهای اخیر، از عموم هم استانی ها درخواست می کنیم تا رعایت پروتکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 70 بیمار کرونایی در مراکز درمانی اردبیل

بستری 70 بیمار کرونایی در مراکز درمانی اردبیل