مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-28اقتصادي

80درصد سرمایه بورس در اختیار بنگاه های اقتصادی است/راه و چاره اصلی نجات بورس


مذاکره با سرمایه گذاران بزرگ بورس، اعمال برخی مقررات فنی در معاملات و جلوگیری از دست کاری بازار بورس توسط سرمایه داران کلان راه و چاره اصلی نجات بورس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد باقری  نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایطی فعلی با مشکلاتی مواجه هستیم که موکلان ما و کسانی که ما را با رای خود به مجلس شورای اسلامی فرستاده اند انتظار دارند که آنها را حل کنیم، خصوصا در شهرستان ها به دلیل ارتباطات رو در رو این مطالبه فراوان شنیده می شود .

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مردم نمی پذیرند که کار قوه مقننه و مجریه با یکدیگر تفاوت دارد، افزود: مردم ما را مسئول می دانند و درخواست دارند تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نوسانات بورس و افت شاخص آن طی ماه های اخیر یکی از مشکلات جدی بوده که مردم درخواست دارند تا آن را پیگیری کنیم، عنوان کرد: این حرف مردم که با تشویق و تضمین مسئولان وارد بورس شده ایم قابل تامل است، در ابتدای سال این باور در ذهن مردم به صورت گسترده شکل گرفت که سرمایه گذاری در بورس تضمین شده اما بعد از گذشت چند ماه ورق برگشت.

باقری با بیان اینکه از ابتدای شهریورماه در سطحی وسیع شایعه به راه افتاد که بورس از اواخر شهریور سقوط می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80درصد سرمایه بورس در اختیار بنگاه های اقتصادی است/راه و چاره اصلی نجات بورس

80درصد سرمایه بورس در اختیار بنگاه های اقتصادی است/راه و چاره اصلی نجات بورس