مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-28سياسي

روایت روز های آغازین جنگ از زبان خلبانان نیروی هوایی ارتش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند داستان های ناگفته شرح رشادت های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حملات دشمن بعثی است که کارگردانی آن را سیداحسان نیکبخت برعهده داشته است، - مستند داستان های ناگفته قصه روز های آغازین جنگ از زبان خلبانان نیروی هوایی ارتش را روایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند داستان های ناگفته شرح رشادت های خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با حملات دشمن بعثی است که کارگردانی آن را سیداحسان نیکبخت برعهده داشته است، این مستند کاری از گروه مستند روایت فتح است.

سیداحسان نیکبخت کارگردان مجموعه مستند داستان های ناگفته گفت: تاریخ جنگ ایران و عراق پر از اتفاقات و حوادث گوناگونی است که هرکدام از آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند سوژه مستند و فیلم باشند.

در بررسی هر کدام از رخداد ها و وقایع جنگ در بازه زمانی و شرایط مخصوص خود آن رخداد می توان حقایق زیادی درباره تلاش ها و رشادت های سربازان و قهرمانان ما مشخص کند.

ما در 6 قسمت مستند داستان های ناگفته تلاش می کنیم تا قسمتی از تاریخ پنهان دفاع مقدس و نیروی هوایی ارتش در روز های آغاز جنگ را بازگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روز های آغازین جنگ از زبان خلبانان نیروی هوایی ارتش

روایت روز های آغازین جنگ از زبان خلبانان نیروی هوایی ارتش