مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-28سياسي

تصمیم دولت برای رفع آلودگی های محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی پارس


هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور، تصمیماتی را به منظور رفع آلودگی های محیط زیستی ناشی از صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اتخاذ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه کشور، لایحه مربوط به نحوه توزیع و هزینه کرد عوارض آلایندگی را با هدف استفاده مناسب و ارتقای اثربخشی آنها در شهرها و روستاهای مربوط، کاهش اثرات سوء محیط زیستی و رفع آلودگی ها، ظرف مدت سه ماه برای تصویب به هیئت وزیران ارائه نماید.

اختصاص اعتبار برای نوسازی مخازن آب شرب هوایی فرسوده در روستاهای استان قزوین با تصویب هیات وزیران، مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای برای رفع تنش آب شرب و به منظور احداث منابع آب جایگزین برای مخازن آب شرب هوایی فرسوده در سطح روستاهای استان قزوین، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان اختصاص یافت.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دولت برای رفع آلودگی های محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی پارس

تصمیم دولت برای رفع آلودگی های محیط زیستی در منطقه ویژه اقتصادی پارس