مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28پزشكي

آلودگی اهواز، در رو ندارد


در نیمه فصل پاییز و با توجه به تاخیر در بارش نزولات جوی، این روزها هوای اهواز گرفته است؛ دم شرجی و آلودگی صنایع و ایستایی هوا، رنگ آسمان اهواز را خاکستری کرده و نفس ها در سینه حبس شده است.

- ایسنا/خوزستان در نیمه فصل پاییز و با توجه به تاخیر در بارش نزولات جوی، این روزها هوای اهواز گرفته است؛ دم شرجی و آلودگی صنایع و ایستایی هوا، رنگ آسمان اهواز را خاکستری کرده و نفس ها در سینه حبس شده است.

چند روزی می شود که هوای شهرهای صنعتی خوزستان و به ویژه اهواز آلوده است و به شرایط سخت کرونایی و استفاده از ماسک، خارش گلو و احساس خفگی هم افزوده شده که نشان از آلودگی شدید هوای اهواز دارد.

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ای از شهروندان شهرهای صنعتی خوزستان خواسته است که به دلیل آلودگی هوا از منزل خارج نشوند.

هر چند در روزهای گذشته صحبت تعطیلی ادارت اهواز و شهرهای صنعتی خوزستان مطرح شد، اما امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفته است که وضعیت آلاینده ها روزانه توسط اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان پایش می شود و طبق گزارش های داده شده، تاکنون وضعیت آلودگی اهواز و خوزستان به گونه ای نبوده که نیازمند تعطیلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی اهواز، در رو ندارد

آلودگی اهواز، در رو ندارد